Overslaan en naar de inhoud gaan

Blueprint Media sluit partnership met het Engelse Unruly

Samenwerking met social marketing bureau
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door het nieuwe partnership tussen het marketingtechnologie-bedrijf Unruly en creative agency Blueprint Media kunnen merken in de  Benelux direct en lokaal social campagnes produceren, distribueren en meten. Blueprint Media wil door deze samenwerking ROI-gedreven marketeers beter ondersteunen om te voldoen aan de groeiende vraag om de creatie en distributie van branded content.  

related partner content for mobile comes here

Victor Bakhuis (Managing Director Blueprint Media):&;Zelfs merken die beschikken over fantastische content, kunnen niet verwachten dat deze zomaar viraal gaat. Er is teveel concurrentie die allemaal dingt naar de aandacht van dezelfde online kijker, zowel van merken als vrienden en familie in de verschillende social feeds. Een wetenschappelijke, data gedreven benadering van content creatie en distributie is daarom een must voor merken die herhaaldelijk succes willen boeken met social video. Door de samenwerking met tech bedrijf Unruly zijn we nu in staat om merken te helpen met het creëren en distribueren van content; van Vine clips en Instagram teasers tot volledige documentaires. Wij helpen merken om hun ROI te maximaliseren op een  transparante manier.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in