Overslaan en naar de inhoud gaan

Bezoek ABN Amro-website levert geen plezierige ervaring op

Bijna 90 procent van de internetgebruikers die op de ABN AMRO-website zijn maximale leenbedrag wil uitrekenen, kan dit niet binnen 5…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is één van de uitkomsten van het MetrixLab XSment-onderzoek van de

related partner content for mobile comes here

websites van drie banken, ABN AMRO, Rabobank en SNS Bank. Bij de Rabobank

heeft 24 procent succes binnen 5 minuten en 70 procent kan uiteindelijk zijn

maximale leencapaciteit aflezen. Bij de SNS Bank kan 68 procent dit, maar meer

dan 50 procent kan zijn maximale leenbedrag wel binnen 5 minuten vinden.

Uit het onderzoek is tevens naar voren gekomen dat de gemiddelde

internetbezoeker van ABN AMRO de hoogste verwachtingen heeft. En juist

die hoge verwachtingen maken de kans op teleurstelling extra groot, zo bleek

uit het onderzoek. En terwijl de Rabobank en de SNS Bank het grootste deel

van hun bestaande klanten terug kunnen verwachten, geeft slechts 50% van de

ABN AMRO-klanten aan in de toekomst terug te zullen komen.

In totaal hebben ruim 700 mensen meegedaan aan het internetonderzoek van

MetrixLab. Het meest tevreden zijn de internetbezoekers van de Rabobank. Daar

bestempelt 63 procent het bezoek als een 'plezierige ervaring', tegen 54 procent

bij SNS Bank en 38 procent bij ABN AMRO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in