Overslaan en naar de inhoud gaan

Sms-dienst is 24-uursdienst

Sms is het communicatiemedium bij uitstek voor jong en ‘pre-payend’ Nederland. Bijna 80% van de jongeren maakt gebruik van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zed, aanbieder van mobiele diensten, gaat daarom het dienstenpakket voor jongeren sterk uitbreiden. Aanleiding is de overeenkomst die Zed onlangs sloot met KPN Prepaid en Libertel. Hierdoor is in één slag de jonge pre-paid doelgroep bereikbaar geworden. Zed biedt op dit moment 150 diensten aan, variërend van beltonen tot verkeersinformatie. Met de sms-diensten probeert Zed vooral in te springen op de trend dat consumenten informatie op ieder moment van de dag, zonder gebruik van computer, willen opvragen. ‘Jongeren, die ‘s avonds willen stappen, beslissen onderweg pas waar ze naar toe gaan’, zegt countrymanager Henk Buurman. ‘Ze sturen een sms’je en ontvangen de meest recente uitgaansagenda.’ De allernieuwste sms-diensten zijn vooral gericht op fun. Jongeren worden ‘aangehaakt’ met Hookme, het nieuwste mobiliteitsspelletje van Zed. Een duikboot ter waarde van 100.000 gulden moet worden teruggevonden en de vinder mag hem houden. Hookme wordt vanaf vandaag tot eind mei gecommuniceerd via commercials op ondermeer Yorin en 538, Metro, Spits, advertenties in het Algemeen Dagblad en De Telegraaf, via wildplakacties en de eigen website, .

related partner content for mobile comes here

Zed, dochter van de Finse telecommunicatiegroep Sonera, is sinds 1999 actief in twaalf landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in