Overslaan en naar de inhoud gaan

Being There maakt feestdagencampagne voor vtwonen

De campagne is gericht op de webshop van vtwonen, waar niet alleen woonartikelen maar ook cadeautjes verkrijgbaar zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Being There ontwikkelde voor vtwonen een campagne voor de feestdagen. De campagne is gericht op de webshop van vtwonen, waar niet alleen woonartikelen maar ook cadeautjes verkrijgbaar zijn. Die boodschap is vertaald naar een commercial die zowel op tv als online wordt ingezet. Ook zijn er radiospots en printuitingen gemaakt. Het campagnebeeld uit de tv-commercial staat op de cover van het decembernummer van vtwonen magazine dat vanaf 25 november 2014 in de winkel ligt.

related partner content for mobile comes here

De uitingen zijn onderdeel van de in september gelanceerde &;volgens vtwonen&; campagne.

Credits
Klant: Sanoma, vtwonen
Klant verantwoordelijk: Ard Siekerman, Martijn van Neuten, Carlein Kieboom
Creatie: Being There
Strategie: Robrecht Stoekenbroek
Account: Marieke Foppen, Lonneke Grotenhuis
RTV Producer: Eric Smit
Productie maatschappij: Chuck Studios                 
Regie: Erik de Koning
DOP: Olaf van Gerwen
Producer: Ellen Gaedtgens
Geluidsstudio: Kaiser Sound Studios
Geluids Technicus: Marco Baay

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in