
De app heeft ook een soort Shazam-functie: als het een audio-bron van Audi herkent, zoals een commercial, is extra informatie via de smartphone of tablet op te vragen. Audi wil met Audi Link een breed ‘multimediaal platform´ creëren. Hierbij moet beleving en informatievoorziening centraal komen te staan.
Audi Link is er voor zowel iOS (iPhone, iPad) als voor smartphones en tablets die met het Android-besturingssysteem werken.
Audi Link gaat van start met de focus op de nieuwe A3 Limousine en A3 Cabriolet, de brochure over deze auto’s: met de app is het nieuwe model te scannen. Als dat gebeurt, verschijnt de auto ook op het beeldscherm van de smartphone of tablet.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe app zal ook een directe link met de Audi-dealer gaan bieden en in andere landen worden geïntroduceerd. Nederland is het tweede land na Duitsland waar de app beschikbaar is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee