
In de afgelopen jaren is 'Appelsap Fresh Music Festival' uitgegroeid tot één van de grootste en bekendste hiphopfestivals van Nederland. Fotograaf Karen Rosetzsky schoot - in samenwerking met 100% Halal en stylist Bonne Reijn - meer dan 250 portretten voor deze campagne.
Naast de bekendmaking van de eerste namen van de line-up, wil Appelsap met de portretreeks mensen in het zonnetje zetten die het festival groot hebben gemaakt: artiesten, vrienden en familie van de organisatie, waaronder bekende namen als De Jeugd van Tegenwoordig, James Worthy, Willem de Bruin, Nalden, Anna Drijver en Kay Nambiar.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW
Speciaal voor de fotocampagne ontwierp designer Jules David drie custom Appelsap-prints, die de visual language van de campagne compleet maken. Het festival vindt plaats op 8 augustus in het Flevopark, te Amsterdam en de gehele campagne is te zien op de Facebookpagina van Appelsap.
162855-STEVENDEPEVEN-953e83-large-1429000326.jpg
162850-DIORNOBRAAF_YOUSEFGNAOUI-165a25-large-1429000320.jpg
162860-PEPIJNLANEN_FABERYAYO-ad3af6-large-1429000335.jpg
Credits:
Creative director: Rogier Smalhout
Graphic design: Rogier Smalhout
Graphic support: Gabriël Ercicia
Photographer: Karen Rosetzsky
Photography assistants: Lukas Kwiatek & Matthew Miziolek
Post-production/retouche: Patrick de Bas @ DOG Postproduction
Styling: Bonne Reijn
Make-up: Chris Völkers
Make-up assistants: Dahne Weijers & Daisy den Herder
Produced by: 100% Halal
Producer: Gijs Determeijer, Roel Oude Nijhuis & Gijs Kerbosch
Production Manager: Roelien Hendriks
Agency: Appelsap Studio X Hong Kong Amsterdam
Appelsap prints by Jules David.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee