Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam RAI lanceert Innovation Lab

Innovatie krijgt een herkenbare plek binnen beurstitels van het Amsterdamse beurs- en congrescentrum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Foto vlnr: Pieter-Paul van Oerle (Accenture Innovation Awards), IJsbrand Haagsma (3TU Federatie), Ids Boersma (RAI Exhibitions), Claar van Ittersum (Manager InnovationLAB) en Esther van Zeggeren (TNO).

related partner content for mobile comes here

Innovatie staat in de top 3 als belangrijkste bezoekreden van een beurs. Om aan deze behoefte te voldoen is bij Amsterdam RAI het InnovationLAB in het leven geroepen; een plek waar ideeën, innovaties en nieuws tastbaar worden op de beursvloer en online. Innovaties krijgen daarmee eigen plek binnen de beurstitels van het beurs- en congrescentrum.

Het Innovation Lab is opgezet in samenwerking met TNO, 3TU Federatie en Accenture Innovation Awards. De officiele ingebruikname vond plaats tijdens de Hiswa die momenteel wordt gehouden. De eerstvolgende gelegenheid waar het InnovationLAB te zien zal zijn, is in april tijdens de AutoRAI.

Het InnovationLAB is een generiek concept dat op elke beurs op maat in te vullen is.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in