Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel Lease kiest drie bureaus

Na een bureaucompetitie heeft Amstel Lease besloten haar communicatieactiviteiten onder te brengen bij drie communicatiebureaus: XXS, the…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze communicatiepartnership van een drietal bureaus richt zich op verschillende deelgebieden, maar gaan in nauwe samenwerking een geïntegreerde campagne voor Amstel Lease ontwikkelen.
Amstel Lease is één van de grotere algemene leasemaatschappijen
van Nederland. Het bedrijf financiert duurzame bedrijfsmiddelen met diverse
leaseconstructies. Amstel Lease is een zelfstandig onderdeel en een onafhankelijk label van ABN Amro.

related partner content for mobile comes here

XXS is binnen dit samenwerkingsverband verantwoordelijk voor het thema van de campagne.
The people’s valley richt zich op alle interactieve aspecten, zoals de ontwikkeling van de
website. Coebergh Communicatie & PR is verantwoordelijk voor de pr-activiteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in