Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge

Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De juryleden over de winnende schets
&;Visueel sterk, een bijna lege pagina in een volle krant. Het verhaal is makkelijk te begrijpen: “Geen nieuws is slecht nieuws”. En in dit geval is het ook echt zo. Een goede link tussen de oneliner en Free Press Unlimited zal de advertentie compleet maken.&;
- André Matarazzo, Sid Lee -

related partner content for mobile comes here

&;De winnaar is, zoals altijd, het simpelste idee. De stopping power is essentieel.&;
- David Snellenberg, Dawn -

&;Het beeldconcept is even simpel als aansprekend; het doet je stilstaan en nadenken. Het volkse gezegde "geen nieuw is goed nieuws" wordt hier goed op zijn kop gezet en maakt zo uitstekend de kernmissie van Free Press Unlimited tastbaar.&;
- Leon Willems, Free Press Unlimited -

&;Een kleine variatie op een bekende frase, en dat werkt verschrikkelijk catchy. En nog krachtig ook: in vijf woorden wordt exact omschreven waar Free Press Unlimited zich sterk voor maakt. Bij elkaar sterk genoeg om de louter-tekstopzet te kunnen dragen.&;
- Chris Buur, de Volkskrant -

Op zaterdag 14 december wordt de advertentie geplaatst in de Volkskrant, samen met een interview met Van de Put en Van de Ven. Ook wordt de advertentie ingezonden naar het Cannes Lions Festival 2014. In december verschijnt een speciaal nummer van Creatie in samenwerking met de Volkskrant met als thema ‘terug naar de kern’, geïnspireerd door de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in