Overslaan en naar de inhoud gaan

Dries Roelvink opent tentoonstelling 100 jaar BN'ers in de Reclame

Zanger Dries Roelvink opent vandaag de tentoonstelling 100 jaar BN’ers in de Reclame in de Beurs van Berlage.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de opening wordt de commercial van de tentoonstelling onthuld. Hierin speelt Dries zelf de hoofdrol.

related partner content for mobile comes here

Dries Roelvink is bekend van zijn gele zwembroek in de ANWB-commercial en ook als zanger.

gaat vandaag open voor het grote publiek. In de reclametentoonstelling staat de bijzondere relatie tussen bekend Nederland en reclame centraal. Meer dan 300 bekendheden uit heden en verleden passeren de revue.

100 jaar BN’ers in de Reclame is het meest herkenbare uitje van Nederland. De tentoonstelling is boeiend voor jong en oud en laat zien dat BN’ers niet alleen in hun eigen vak de boventoon voeren. Ook in de reclame weten ze ons te vermaken, te ontroeren, soms te ergeren en vaak te verrassen.

De tentoonstelling is samengesteld door dè reclamehistoricus van Nederland, Wilbert Schreurs, bijgestaan door een team van reclamekenners en tentoonstellingsspecialisten. 100 jaar BN’ers in de Reclame is de opvolger van de tentoonstelling ReclameKlassiekers, die in 2010 / 2011 in acht weken tijd meer dan 70.000 bezoekers trok. De organisatie is in handen van Stichting Beroemd in de Reclame. Voor de tentoonstelling is een speciale campagne ontwikkeld door reclamebureau Selmore.

Vanaf 8 november in de Beurs van Berlage te Amsterdam.

[credits]

Opdrachtgever: Stichting Beroemd in de reclame
Bureau: Selmore
Account: Otto van der Harst en Maarten Posthumes
Creatie: Paul de Jongh en Ingeborg de Caluwe
RTV: Marga Bierema
Geluid: Soundcircus
Offline: The Ambassadors, Martin Heijgelaar
Online: Das Werk
Muziek: MassiveMusic
Beeldresearch: Wilbert Schreurs
Fotografie: Edo Kars
Design/Dtp: Wendy Fredzess
Beeldbewerking print: Souverein

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in