Akzo sleutelt aan merkenstrategie
Akzo Nobel gaat de komende tijd werken aan zijn merkenstrategie. Nu de overname van het Britse ICI en de verkoop van farmacietak Organon…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat moet onder meer gaan gebeuren via een nieuwe slogan en vers logo. Bij het ’nieuwe’ chemieconcern verdwijnt ook een nog onbekend aantal decoratieve verfmerken. Dat meldt De Telegraaf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
’We blazen het stof van ons eigen merk’, zegt topman Hans Wijers. Onder zijn leiding startte het management al in 2006 met de aanloop naar de grote transformatie die de komende achttien maanden moet gaan plaatshebben.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe reden voor de radicale wijziging van de merkenstrategie is volgens Wijers in eerste instantie niet emotioneel, maar zakelijk ingegeven. Uit marktonderzoek bleek dat de naam AkzoNobel buiten Nederland een grote onbekende is en daar wil het bedrijf verandering in brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid