Ahrend opent flagshipstore NOW in Amsterdam


De Ahrend flagshipstore NOW en de nieuwe pay-off 'Humanising Spaces' zijn het startschot voor een grootschalig activeringsprogramma om het merk en de positie van marktleider verder te verstevigen. Total Identity ontwikkelde het programma.
Naast de nieuwe strategische richting en merkvertaling naar middelen en pay-off is er een innovatieplatform ontwikkeld: Co_Create NOW. Onder het label NOW moeten tal van activiteiten worden ontwikkeld, waaronder thema-avonden in de flagshipstore en conceptontwikkeling gericht op co-creatie met invloedrijke designers en talenten. Ook richt Total Identity zich op de internal branding.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe relatie tussen Total Identity en Ahrend bestaat al langer. Total Design heeft in de jaren zeventig het Ahrend-logo ontworpen en Friso Kramer was in dezelfde jaren als ontwerper bij Total Identity verantwoordelijk voor de Mehes-meubelconcepten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid