Overslaan en naar de inhoud gaan

Actie Esprix-boek: 150 intekenaars

Honderdvijftig vakgenoten hebben het online manifest voor het uitgeven van een Esprix-boek ondertekend. Peep van der Molen, creatief…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De namen op de lijst geven volgens Van der Molen een 'fraaie doorsnede dwars door het vak heen.' In een gesprek met de initiatiefnemers heeft de stichting Esprix gezegd sympathie te hebben voor de actie. Ook is gebleken dat alle inzendingen van de afgelopen drie jaar in digitale vorm beschikbaar zijn. Rapp Collins is bereid het Esprix boek vorm te geven en Lenthe heeft aangeboden om het uit te geven.

related partner content for mobile comes here

Van der Molen vindt dat het nu aan de stichting Esprix is om te zorgen dat ook het geld voor het boek er komt.

De actie 'Waar blijft ons werk' werd vorige maand gelanceerd met een uitdeelactie van kaarten tijdens de uitreiking van de Esprix. Sinds 2001, na het wegvallen van de DMSA als organisator, verschijnt er geen Esprix-boek meer. Vooral onder jong talent in het dm-vak zou er veel behoefte bestaan aan een overzicht van 'best practices'een belangrijk instrument voor de overdacht van kennis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in