10 manieren waarop de NOS zich onderscheidt op social media
Denk je aan de NOS, dan denk je al snel aan het 8 uur journaal. Maar er is meer. Veel meer! Ze weten zich te onderscheiden op al hun verschillende kanalen met leuke content. Facebook, Twitter, Instagram of Snapchat: de NOS is van alle markten thuis. Niet gek dus dat de NOS genomineerd is voor Beste Merk bij De Beste Social Awards.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena1. NOS op 3 maakt nieuwsfilmpjes voor jongeren met eh ja... bananen.
2. Of houdt interviews met idolen van de doelgroep.
3. Op Twitter wordt er onderscheid gemaakt in content. NOS deelt:
4. En NOS op 3 deelt nét even wat ander nieuws:
5. NOS op 3 plaatst op Instagram ook de leukste nieuwsfoto's.
6. Maar NOS Kort steelt de show op Instagram met vernieuwende social video's.
7. En met 'famous friday' waarop een BN'er de video's inspreekt.
8. Zelfs weervrouw Willemijn experimenteert op haar Instagramaccount.
9. Ook maakten ze een account aan met persoonlijke verhalen van vluchtelingen.
10. Tot slot blijf je ook via Snapchat op de hoogte. (nosnieuws)
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Dirkje Schobben.
Je kunt nu stemmen op de genomineerden voor De Beste Social Awards 2016 via debestesocialawards.nl. De uitreiking is op 9 juni in B. Amsterdam.
Wil jij erbij zijn? Klik hier om tickets te kopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid