Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter en KNVB lanceerden voetbalspel rond bekerfinale Feyenoord – FC Utrecht

#CupCoach is het eerste online fantasie voetbalspel dat te spelen is via Twitter.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het spel kunnen Twitter-gebruikers hun wedstrijdbeleving een extra dimensie geven door hun favoriete keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller te selecteren en te tweeten naar met .

related partner content for mobile comes here

Tijdens de wedstrijd worden deelnemers niet alleen op de hoogte gehouden van de stand in de wedstrijd, maar ook van de ontwikkelingen in het spel. Doelpunten en assists leveren punten op, maar een keeper die geen tegendoelpunt incasseert ook. De speler met de meeste punten won een Bekerpakket, met onder andere een officiële Bekerwinnaars-badjas en een miniatuur KNVB Beker.

‘We zijn altijd op zoek naar manieren om de Bekerfinale extra te laten leven onder de fans’, vertelt , social media manager KNVB. ‘Met kunnen voetballiefhebbers laten zien welke voetbalinzichten De prijzen werden zondag dus niet alleen in De Kuip, maar ook op Twitter verdeeld.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in