Overslaan en naar de inhoud gaan

Svedka wil best tegen wat schenen schoppen

De nieuwe campagne van Svedka wodka in de Verenigde Staten zou wel eens tegen een aantal zere benen kunnen zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne van wodka in de Verenigde Staten zou wel eens tegen een aantal zere benen kunnen zijn.

related partner content for mobile comes here

Goes great with a $450,00 pack of cigarettes, is de tekst in één van de uitingen. Svedka says "Thank you" for making the gay man's fashion gene available over-the-counter in 2033 is een andere.

De campagne is gesitueerd in 2033 (als je naar de site gaat moet je aantonen dat je boven de 18 bent, als je je geboortedatum invoert krijg je alvast te horen hoe oud je in 2033 bent) en de bindende factor is de 'femme bot' Svedka grl - een soort kale Lara Croft.

Bedenkers Jon Stewart en Doug Cameron van reclamebureau in New York, vinden dat een iconoclastisch merk als Svedka tegen heilige huisjes moet kunnen schoppen. 'De campagne moest 's ergste nachtmerrie worden', aldus het tweetal.
Robertson is de grondlegger van het Christian Broadcasting Network.

Stan Winston, die ook de special effects deed in The Terminator en Edward Scissorhands, creëerde Svedka grl. Zij moet tot de verbeelding van beide sexen spreken door een 'zowel erotische als krachtige uitstraling'.

Door de campagne in de toekomst te situeren hebben de makers een handige zet gedaan. Nu kunnen ze namelijk pretenderen dat Svedka het nummer 1 wodkamerk in de V.S. is, terwijl het in feite momenteel vijfde in de markt is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in