Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom overweegt in-game advertising

Starcom overweegt volgend jaar te beginnen met in-game advertising. Verder kijkt het mediabureau ook naar vormen van mobiel adverteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt strategy director Ruud de Langen tegen Emerce. ´We zitten nu nog in de oriënterende fase, maar we verwachten er in 2005 mee te komen.´ Starcom wil vooral concepten gaan ontwikkelen voor in-game advertising en die aanbieden aan klanten. ´Als we zo ver zijn, dan zullen we zeker met partijen die al veel verder zijn met in-game advertising gaan praten´, meldt De Langen. Hij noemt Down Under. Dat bureau werkt samen met Medialab al geruime tijd aan de ontwikkeling van in-game advertising.

related partner content for mobile comes here

Starcom is in Amerika al bezig met in-game advertising, maar nog helemaal niet met mobiel, weet hij. ´Ik denk dat we voor een mediabureau redelijk revolutionair bezig zijn. De meeste mediabureaus staan nou niet bepaald bekend als vooruitstrevend.´

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in