
Simyo heeft begin december een herpositionering gedaan met als nieuwe merkthema: ‘Jij blij, Wij blij’. Het nieuwe merkthema van de sim only-provider, die gebruik maakt van het KPN-netwerk, bedacht door Kokoro Amsterdam.
Mischa Oudolf, brandmanager bij Simyo: ‘Bij alle beslissingen die we nemen is de belangrijkste vraag: “Wordt de klant hier blij van?” Daarom communiceren we vanaf vandaag ons nieuwe thema “Jij blij, wij blij”.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPNaast grotere bundels en lagere prijzen introduceert Simyo ook een nieuw klantenservicekanaal voor zijn klanten. Klanten kunnen per vandaag live chatten met een medewerker via de klantenservicepagina van Simyo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee