Publieke zenders op 31,7 pct in week 21
De publieke zenders behaalden in week 21 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,7%.
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,2% en de SBS-zenders 14,3%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36,6%, de zenders van RTL Nederland 28,1% en de SBS zenders 17,3%. Nederland 1 was marktleider met een marktaandeel van 19,9 procent (avond) en 17,2 (de hele dag). RTL4 had een aandeel van 16,1 (avond) en 14,1 (hele dag). SBS6 had 9,7 (avond) en 8,2 (dag).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was de Champions League finale tussen Bayern München en Borrusia Dortmund met 2.822.000 kijkers (Ned. 3).
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuIn week 21 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 192 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid