
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,2% en de SBS-zenders 14,3%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36,6%, de zenders van RTL Nederland 28,1% en de SBS zenders 17,3%. Nederland 1 was marktleider met een marktaandeel van 19,9 procent (avond) en 17,2 (de hele dag). RTL4 had een aandeel van 16,1 (avond) en 14,1 (hele dag). SBS6 had 9,7 (avond) en 8,2 (dag).
Best bekeken programma was de Champions League finale tussen Bayern München en Borrusia Dortmund met 2.822.000 kijkers (Ned. 3).
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeIn week 21 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 192 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee