
De nieuwe winkelformule biedt op ruim 10.000 m2 een totaalconcept om ieder project in het huis of de tuin te helpen realiseren. Het concept is gebaseerd op Brico Plan-it: een succesvolle formule uit België van de Maxeda DIY Group, het moederbedrijf van Praxis.
Plan-it by Praxis kenmerkt zich door ´een sterk verdiept en decoratief assortiment, dat altijd voldoende op voorraad is´, aldus Praxis. Verder kunnen klanten op zaterdagen terecht bij een kleurenconsulente en is er een ‘deco-coach’. Consumenten kunnen ook workshops volgen, onder andere voor schilderen of stucen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandTeammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandCora Kleinhout, marketingfirecteur Praxis: 'Binnen de Praxis-formule werken we continu aan de optimalisatie van de verschillende winkeltypes. Hierbij spelen we optimaal in op de behoeftes van onze klanten en zijn we voordurend in ontwikkeling. Met Plan-it by Praxis bieden we klussers totaaloplossingen, ze vinden bij ons alle benodigdheden voor elke klus onder een dak. Bovendien kunnen klanten bij Plan-it by Praxis terecht voor professioneel advies, uitstekende service en is het sterk verdiepte en decoratieve assortiment altijd op voorraad.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid