Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactieve etalage Diesel in Bijenkorf

Diesel komt met een interactieve etalage in de Bijenkorf waarbij gebruik wordt gemaakt van thermal imaging.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij thermal imaging ontstaan beelden door warmte die vrijkomt. In de Bijenkorf op de hoek bij de Dam, heeft Diesel een spiegel geplaatst die van nog tot 17 oktober te zien is. De spiegel zet de lichaamswarmte van de persoon die ervoor staat om in energie.
Het concept is tot stand gekomen in samenwerking met ChampagneValentine. Diesel staat hierbij letterlijk voor energie (Diesel turns energy into power). De lichaamswarmte van mensen wordt getransformeerd op het scherm, waarbij graphics, sparks en ontbranding toegepast worden. Voorbijgangers worden uitgenodigd om te spelen met hun eigen energie en te kijken naar hoe deze persoonlijke energie zich omzet in beeld.
Naast dit scherm, is er in de etalage een kunstwerk gebouwd, waarbij honderden objecten versmolten zijn en vanuit de diepte naar het licht toe rijzen. Het gaat om objecten zoals speelgoedautootjes, kandelaars, dancing shiva’s, tafeltjes, poppen, bloemen en de eigen producten van Diesel. Dit alles is bedekt met een zilveren coating, die het licht van het scherm weerkaatst. Op de eerste etage van de Bijenkorf (op de Diesel mannenafdeling) is hiervan meer te zien.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in