Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzet EMiS blijft vrijwel gelijk

In het eerste halfjaar 2001 is de omzet van EMiS nagenoeg gelijk gebleven aan die van dezelfde periode vorig jaar (9,6 miljoen euro ten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De investeringskosten voor het implementeren van de vernieuwingsstrategie hadden een sterk drukkend effect. Wel ligt EMiS (moeder van onder meer InterView) ‘op koers’ met de vernieuwingsstrategie. Het halfjaarresultaat 2001 is 121.000 euro, terwijl het resultaat van de eerste 6 maanden van vorig jaar op 577.000 euro lag. De perspectieven voor omzet- en resultaatontwikkeling voor het lopende halfjaar 2001 en 2002 zijn gunstig. Door de tijdig ingezette strategische vernieuwing verwacht de Raad van Bestuur in 2001 een bedrijfsresultaat in de orde van grootte als in 2000 te kunnen realiseren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in