Overslaan en naar de inhoud gaan

Noise: ‘Adverteerder niet besluitvaardig’

Edward van de Ridder, strateeg bij Noise, stelt vast de besluitvaardigheid bij adverteerders er niet op vooruit is gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een deze week in Adformatie, zegt Edward van de Ridder van Noise dat er een hoop twijfel is bij adverteerders. Van de Ridder: ‘Mensen zijn onzeker, zoeken bevestiging bij hun superieuren. Voor ons is dat niet goed, want daar gaan veel onbetaalde uren in zitten. De besluitvaardigheid bij adverteerders is er niet op vooruit gegaan.’ Van de Ridder zegt te kiezen voor de klanten die wél besluitvaardig zijn. ‘Ja, wij zeggen wel eens nee.’ Verder ziet hij dat adverteerders dezelfde kwaliteit eisen, maar daar minder geld voor over hebben.

related partner content for mobile comes here

Van de Ridder houdt in het interview een pleidooi voor het belang van samenwerking tussen verschillende partijen. Dat is ook onderwerp van zijn spreekbeurt op het MWG Congres dat op 9 februari plaatsheeft in Noordwijkerhout. Het volledige programma van het congres is te vinden. Naar aanleiding van congres is ook een speciaal online gezet. Lees daar ook het met Edward van de Ridder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in