Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima kiest weer beste marketingorganisatie van het jaar

Het Nima kiest dit jaar wederom de marketingorganisatie van het jaar, maar dit keer zelfs in vier categoriën.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Award voor Marketing Excellence is bestemd voor hét marketingbedrijf van het jaar. De overige drie Awards zijn ‘impulsprijzen’ voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept, en zijn gekoppeld aan de thema’s van de Nima Marketingagenda. In 2008 en 2009 zijn dat Innovatie, de Connected Customer en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

related partner content for mobile comes here

De jury kiest de winnaars, maar iedereen kan bedrijven nomineren. Dus elke organisatie die uitblinkt op marketinggebied in innovatie, bij de omgang met de connected customer, in maatschappelijk verantwoord ondernemen en/of marketing in het algemeen, maakt een kans. Via kun je per categorie je voorkeuren voor de Awards aandragen. Nomineren kan tot 8 september.

De prijzen worden tijdens het Marketing Excellence Event op 28 november uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in