Nieuwe marktonderzoeker InSites Consulting


InSites Consulting startte in 1997 als spin-off van de Vlerick business school en is een sterk internationaal georiënteerd online marktonderzoeksbureau. InSites Consulting heeft zijn roots in België, maar realiseert 75 procent van haar omzet daarbuiten. Inmiddels telt het bureau 75 medewerkers met een geschatte omzet van 12 miljoen euro in 2008.
Zo'n 20 pct van het huidige klantenportfolio van InSites Consulting is in Nederland gevestigd, met als belangrijkste klanten Heineken, Sara Lee, Heinz en ING. Kristof De Wulf, managing partner van InSites Consulting: 'De keuze voor Nederland lag voor de hand: online marktonderzoek is algemeen aanvaard, we hebben al heel wat Nederlandse klanten, beschikken over een online panel van meer dan 170.000 Nederlanders en zien dat meer en meer bedrijven zich vanuit een Benelux gedachte organiseren. De belangrijkste reden is uiteraard dat we onze Nederlandse klanten nog beter van dienst kunnen zijn.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid