Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marktonderzoeker InSites Consulting

InSites Consulting is de naam van een nieuw marktonderzoeksbureau dat per 1 augustus in Rotterdam begonnen is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

InSites Consulting startte in 1997 als spin-off van de Vlerick business school en is een sterk internationaal georiënteerd online marktonderzoeksbureau. InSites Consulting heeft zijn roots in België, maar realiseert 75 procent van haar omzet daarbuiten. Inmiddels telt het bureau 75 medewerkers met een geschatte omzet van 12 miljoen euro in 2008.

related partner content for mobile comes here

Zo'n 20 pct van het huidige klantenportfolio van InSites Consulting is in Nederland gevestigd, met als belangrijkste klanten Heineken, Sara Lee, Heinz en ING. Kristof De Wulf, managing partner van InSites Consulting: 'De keuze voor Nederland lag voor de hand: online marktonderzoek is algemeen aanvaard, we hebben al heel wat Nederlandse klanten, beschikken over een online panel van meer dan 170.000 Nederlanders en zien dat meer en meer bedrijven zich vanuit een Benelux gedachte organiseren. De belangrijkste reden is uiteraard dat we onze Nederlandse klanten nog beter van dienst kunnen zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in