Overslaan en naar de inhoud gaan

New York krijgt tv-films zonder reclame

AOL Time Warner biedt tv-kijkers in New York kunnen sinds twee weken speelfilms en series zonder reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt een nieuw, duurder abonnement dat reclame elimineert. De beslissing leidt intern bij AOL Time Warner tot onrust. Time Warner Cable maakte op 15 oktober twee nieuwe producten bekend: TW-abonnees kunnen met hun bestaande set-top box op verzoek actuele speelfilms en televisieseries bekijken, pauzeren en voor- en achteruit spoelen. Een abonnement op reclameloze televisie is iets duurder dan tv met reclame. Tijdens een AOL/TW-experiment met reclameloze televisie in de staat South Carolina opteerde de helft van de televisiekijkers voor de overstap naar een duurder abonnement. Dat was meer dan waar het mediabedrijf op had gerekend. Ook groeide het aantal nieuwe abonnees met 10 procent, schrijft Planet Multimedia.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in