Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel.nl komt met nieuwe campagne waar consument verdwaalt in jungle

The Odd Shop is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkstrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe merkpositionering van Mobiel.nl wordt de komende weken uitgerold onder de uiting ‘Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl’. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, out of home en online.

related partner content for mobile comes here

In de campagne is te zien hoe moeilijk de consument het kan hebben bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon of abonnement. Het aanbod is zeer groot, waardoor de consument het lastig krijgt om het overzicht te behouden. Dit uitgangspunt komt tot leven in de campagne, waarin een ‘mobiele jungle’ wordt uitgebeeld. In deze jungle kan de hoofdpersoon het overzicht wél bewaren dankzij Mobiel.nl. Later dit jaar zullen meer varianten op deze commercial worden uitgerold.

Thomas Borsboom, directeur van Mobiel.nl: ‘We zijn klaar voor een nieuwe stap in de geschiedenis van Mobiel.nl. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de totstandkoming van de campagne. Wij zijn erg trots op het eindresultaat en kijken vol verwachting uit naar het positieve effect op onze organisatie.’

De merkpositionering van Mobiel.nl is ontwikkeld is samenwerking met reclamebureau The Odd Shop. Niels de Wit, Creatief Directeur van The Odd Shop, vertelt: ‘Ik ben erg blij met het resultaat. Een campagne die eruit springt en gebaseerd is op een sterke insight. Ik ben ook erg blij met het vertrouwen dat we gekregen hebben van Mobiel.nl. Ga er maar aan staan als een bureau langskomt en vertelt dat ze een unieke wereld willen creëren waar watervallen bestaan uit emoji’s en mobieltjes rondvliegen als vogels.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits


Klant: Mobiel.nl
Eindverantwoordelijke klant: Thomas Borsboom, Maarten Roomer, Lonne Landsmeer
Bureau: The Odd Shop
Account: Jip van den Bergs, Manirma de Vries, Willemijn Reuvers
Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans
Design: Bas Aarse
Productiemaatschappij: Sounds Like Film, The Martini Shot
Producer: Jorrit Gerritsen, Dasha Galaieva
Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans
DOP: Jeroen Simons
Editor: Rogier Gerritsen
Geluid: Nando Eweg (Sounds Like Film)


Productiemaatschappij: Sounds Like Film, The Martini Shot
Producer: Jorrit Gerritsen, Dasha Galaieva
Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans
DOP: Jeroen Simons
Editor: Rogier Gerritsen
Geluid: Nando Eweg (Sounds Like Film)


DOP: Jeroen Simons
Editor: Rogier Gerritsen
Geluid: Nando Eweg (Sounds Like Film)

Editor: Rogier Gerritsen


Geluid: Nando Eweg (Sounds Like Film)

Geluid: Nando Eweg (Sounds Like Film)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in