Overslaan en naar de inhoud gaan

Omicom Media Group Nederland staakt Fuse, Michiel Dieperink vertrekt

De activiteiten van de separate business unit voor 'branded entertainment' worden geïntegreerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Internationaal is eenzelfde beweging al langer zichtbaar. De activiteiten van Fuse worden geïntegreerd in kernlabels OMD en PHD.

Over deze beslissing bestaat intern verschil van inzicht. Het betekent dat Michiel Dieperink en Lex van Bakel per direct vertrekken. Partijen hebben hierover 'in harmonie' overeenstemming bereikt.

Michiel Dieperink, managing director Fuse Nederland (foto): 'Door de bewegingen in de markt zijn er overal reorganisaties. Daar is niets mis mee. Anders denken maakt daar gewoon onderdeel van uit. En hier kwamen we dus niet uit. Omnicom is een mooi bedrijf met fantastische (nieuwe) mensen waar ik met een 
warm hart aan terugdenk. Ik wens ze het allerbeste.'

Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group Nederland zegt dat Dieperink en zijn team 'de afgelopen tien jaar baanbrekend werk hebben geleverd'. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in