Overslaan en naar de inhoud gaan

MOA maakt genomineerden Moawards 2010 bekend

MOA, Center for Marketing Intelligence & Research heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2010 bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MOA, Center for Marketing Intelligence & Research heeft vandaag de genomineerden voor de
2010 bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers, onderzoekbureaus en organisaties die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence.

De winnaars van de MOAwards 2010 worden op woensdag 16 juni bekend gemaakt tijdens een feest bij Beachclub Vooges in Zandvoort.

Voor de MOAwards 2010 heeft de MOA ruim 80 kandidaat-aanmeldingen voor alle categorieën ontvangen. Per categorie heeft een jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn onderstaande genomineerden geselecteerd.

In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2010 zijn genomineerd:

1) te Den Dolder
2) te Amsterdam
3) te Rotterdam
4) te Amsterdam
5) Nederland te Leusden

In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2010 zijn genomineerd:

1) Coen Dekker, Heineken Nederland
2) Martijn van Kesteren, Unilever
3) Saskia Goedhart, ASR Nederland

In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2010 zijn genomineerd:

1) Ralph Poldervaart, Motivaction
2) Peter Mulder, Intomart GfK
3) Jaap Vessies, MetrixLab

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2010 zijn de volgende jaarboekartikelen genomineerd:

1) A.L.M.J. Luijten en C.E.M. van Heerbeek, ‘Sales promotie en consumenten-gedrag’
2) S. Sweldens, S.M.J. van Osselaer en C. Janiszewski, ‘Evaluatieve conditionering 2.0: directe versus indirecte transfer van gevoel naar merken’
3) J. van Rosmalen, A.J. Koning en P.J.F. Groenen, ‘Optimaal schalen van interactie-effecten’

De prijs voor de SPSS Feedback Innovatie Award wordt door SPSS uitgereikt aan een bedrijf dat zich in het afgelopen jaar op positieve, opvallende en innovatieve wijze gemanifesteerd heeft op het structureel inzetten van feedback ter verbetering van bedrijfsprocessen.

De genomineerden zijn:

1) 2gather/Newneon
2) TNO Kwaliteit van Leven
3) Wakoopa

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in