Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin Cornelissen keert terug naar FHV BBDO

Chief creative officer wil meebouwen aan vernieuwing van bureau 'waar mijn hart ligt'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bijna een jaar na zijn aantreden als executive creative director bij Publicis, keert Martin Cornelissen terug bij FHV BBDO. Daar zal hij per 1 mei de creatieve vloer leiden als chief creative officer (cco).  

related partner content for mobile comes here

Cornelissen was van oktober 2009 tot juli 2014 executive creative director van FHV BBDO en vestigde zich vervolgens freelance onder de naam Büro von Münchhausen. In juni 2015 werd hij executive creative director bij Publicis, als opvolger van de naar J.Walter Thompson Amsterdam overgestapte Marcel Hartog. 

Cornelissen zegt  mee te willen bouwen aan de vernieuwing van het bureau &;waar mijn hart ligt&;. Hij omschrijft het - in de combinatie met Jump! - als &;een bureau dat nuchter naar de veranderende wereld kijkt en zichzelf opnieuw aan het uitvinden is. Daar spreekt creativiteit en energie uit waar ik gevoelig voor ben.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in