Overslaan en naar de inhoud gaan

Blue Circle, FourOne.Media en No Pictures Please starten digitaal label Tiny Riot!

De FremantleMedia-labels willen gezamenlijk inspelen op het veranderende kijkgedrag.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het label zal zich volledig focussen op videocontentstrategieën voor de digitale markt. Veel merken zien deze markt zich ontwikkelen, maar hebben onvoldoende in-house expertise om een goede strategie neer te zetten.

related partner content for mobile comes here

‘Dat willen we doen door te denken en te werken vanuit digitale formats en door eigen digitale merken te creëren, als bijvoorbeeld het online magazine (in samenwerking met Wayne Parker Kent)’, vertelt , general manager Tiny Riot. &;We hebben daarvoor genoeg expertise op het gebied van creatieve videocontent en ervaring met het uitwerken van long tail videostrategieën.’

Digitale formats

Tiny Riot heeft de afgelopen anderhalf jaar meer eigen digitale merken opgebouwd, als YouTube-kanalen  en . Daarnaast produceert Tiny Riot formats voor LINDA.tv en fungeert het label als creatief adviseur van influencers als Gekke Markie, Serena Verbon en Laura Ponticorvo. Op campagneniveau werkt Tiny Riot inmiddels samen met Samsung (The Next Film Project – in samenwerking met Wayne Parker Kent), Center Parcs en Defensie.

Foto: DTZ Zadelhoff

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in