Magazine 'IN' gestopt
De titel IN, het initiatief van Quote Media en MTV Networks, is na een half jaar ter ziele. Na 27 nummers heeft de directie van MNTB -…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Ondanks zeer positieve reacties bleef de verkoop schommelen tussen de 30.000 en 40.000 exemplaren per week. Dit bood helaas geen uitzicht op een bedrijfstechnisch gezonde situatie', meldt MNTB in een persbericht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
IN werd op 24 mei 2005 gelanceerd. Het weekblad was een glossy entertainmentblad met de nadruk op buitenlandse sterren. In de titel werd een tv-gids met de gegevens van de belangrijkste Nederlandse zenders afgedrukt. De titel was een initiatief van Maarten van den Biggelaar (Quote Media) en Dan Ligtvoet (MTV Networks). Marte Kau was de hoofdredacteur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIt's common to try to distract ourselves from pain by paying attention to something else or focusing on mahjong free games online other body mechanisms, but that's not the only reason why games are good.