Overslaan en naar de inhoud gaan

Magazine 'IN' gestopt

De titel IN, het initiatief van Quote Media en MTV Networks, is na een half jaar ter ziele. Na 27 nummers heeft de directie van MNTB -…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Ondanks zeer positieve reacties bleef de verkoop schommelen tussen de 30.000 en 40.000 exemplaren per week. Dit bood helaas geen uitzicht op een bedrijfstechnisch gezonde situatie', meldt MNTB in een persbericht.

related partner content for mobile comes here

IN werd op 24 mei 2005 gelanceerd. Het weekblad was een glossy entertainmentblad met de nadruk op buitenlandse sterren. In de titel werd een tv-gids met de gegevens van de belangrijkste Nederlandse zenders afgedrukt. De titel was een initiatief van Maarten van den Biggelaar (Quote Media) en Dan Ligtvoet (MTV Networks). Marte Kau was de hoofdredacteur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Renush

It's common to try to distract ourselves from pain by paying attention to something else or focusing on mahjong free games online other body mechanisms, but that's not the only reason why games are good.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in