Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Der Stighelen leidt radiojury Cannes

De organisatie van de Cannes Lions hebben Guillaume van der Stighelen, creative partner van Duval Guillaume, aangewezen als juryvoorzitter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Belg (50) begon in 1981 bij McCann-Erickson, werkte vervolgens in de jaren tachtig nog bij TBWA en Young & Rubicam. Bij dat bureau werd hij later global creative director. In 1996 richtte Van der Stighelen met André Duval het bureau Duval Guillaume op. Het bureau heeft kantoren in Brussel en Antwerpen en sinds kort ook New York, waar de Belg creative director is.

related partner content for mobile comes here

In 1997 schreef en illustreerde Van der Stighelen het boek ‘The Simple Truth About Advertising’.

Volgens de creative director is radio de krachtigste advertising tool. ‘Ik heb in de loop der jaren een collectie opgebouwd van wereldwijde radioreclame. Het is goed dat Cannes nu radiocreativiteit beloont en ik ben blij daar onderdeel van uit te mogen maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in