Van Der Stighelen leidt radiojury Cannes


De Belg (50) begon in 1981 bij McCann-Erickson, werkte vervolgens in de jaren tachtig nog bij TBWA en Young & Rubicam. Bij dat bureau werd hij later global creative director. In 1996 richtte Van der Stighelen met André Duval het bureau Duval Guillaume op. Het bureau heeft kantoren in Brussel en Antwerpen en sinds kort ook New York, waar de Belg creative director is.
In 1997 schreef en illustreerde Van der Stighelen het boek ‘The Simple Truth About Advertising’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens de creative director is radio de krachtigste advertising tool. ‘Ik heb in de loop der jaren een collectie opgebouwd van wereldwijde radioreclame. Het is goed dat Cannes nu radiocreativiteit beloont en ik ben blij daar onderdeel van uit te mogen maken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid