Overslaan en naar de inhoud gaan

LVB en G+J Custom Content pakken prijs bij internationale Content Marketing Awards

Nederlandse cases Journey of Blood voor Sanquin en #nsfavourites voor NS goed voor internationaal succes
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deze week vielen de Nederlandse contentmarketingbureau LVB en G+J Custom Content in de prijzen bij de internationaal hoog aangeschreven Content Marketing Awards.

related partner content for mobile comes here

LVB sleepte brons in de wacht met de case Journey of Blood voor Sanquin in de categorie Best Distribution Strategy. (Zie video)

G+J Custom Content nam een award mee naar huis voor de case #nsfavourites voor NS, en wel in de categorie Best Topic-Specific Blog. Dit is #nsfavourites.

Naast de award noteerde LVB ook nog drie nominaties:

  • Best B2B – Uitblinkers, Ziggo Zakelijk
  • Best Video singular – Achter de knoppen bij de Amsterdam ArenA, Nuon Zakelijk
  • Best Video series – Niets te verbergen, Livera

G+J Custom Content wist zelfs zeven nominaties op zijn naam te schrijven:

  • Best Content Marketing ROI/Measurement Program - SPOOR | NS National Dutch Railways
  • Best Multi-Author Blog - #nsfavourites | NS National Dutch Railways – NS Dutch National Railways
  • Best Transportation (Air/Auto/Rail/Ship) Publication - Msafiri | Kenya Airways
  • Best Hospitality/Travel Publication - Holland Herald | KLM Royal Dutch Airlines
  • Best PRINT Publication – Editorial - Holland Herald | KLM Royal Dutch Airlines
  • Best Series of Articles - Holland Herald | KLM Royal Dutch Airlines
  • Best Overall Editorial – PRINT - Msafiri | Kenya Airways
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in