Overslaan en naar de inhoud gaan

Loeki de Leeuw maakt comeback bij Samsung

Samsung laat Loeki de Leeuw een comeback maken rondom het WK voetbal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samsung zet het tv-icoon in bij alle promotionele activiteiten rond het evenement. In de winkels is Loeki al aanwezig.

related partner content for mobile comes here

Het merk ziet in Loeki de ideale mascotte voor Oranje op het WK. Een recent onderzoek van Maurice de Hond geeft aan dat 77 pct van de Nederlanders het daar mee eens is. Hetzelfde onderzoek wijst uit dat ruim driekwart van de Nederlandse bevolking het leuk vindt Loeki weer terug op tv te zien. Loeki maakt zijn comeback op tv op maandag 7 juni in onder meer het reclameblok van het half acht journaal op RTL 4.

De comeback van Loeki is in nauw overleg gegaan met de geestelijk moeder van de leeuw, Louise Geesink: 'Ik ben erg blij met deze terugkeer. De timing is perfect met het WK voor de boeg. Daarnaast hebben we Loeki aangepast geheel in lijn met de trends van 2010.'

Loeki en Samsung zijn vanaf nu te volgen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in