Loeki de Leeuw maakt comeback bij Samsung


Samsung zet het tv-icoon in bij alle promotionele activiteiten rond het evenement. In de winkels is Loeki al aanwezig.
Het merk ziet in Loeki de ideale mascotte voor Oranje op het WK. Een recent onderzoek van Maurice de Hond geeft aan dat 77 pct van de Nederlanders het daar mee eens is. Hetzelfde onderzoek wijst uit dat ruim driekwart van de Nederlandse bevolking het leuk vindt Loeki weer terug op tv te zien. Loeki maakt zijn comeback op tv op maandag 7 juni in onder meer het reclameblok van het half acht journaal op RTL 4.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe comeback van Loeki is in nauw overleg gegaan met de geestelijk moeder van de leeuw, Louise Geesink: 'Ik ben erg blij met deze terugkeer. De timing is perfect met het WK voor de boeg. Daarnaast hebben we Loeki aangepast geheel in lijn met de trends van 2010.'
Loeki en Samsung zijn vanaf nu te volgen op www.samenvoororanje.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid