Lenzenfabrikant biedt jongeren (korte)film carrière
Volgens de lenzenfabrikant is nog nooit op drie continenten tegelijk zoveel jongeren de kans geboden op een filmcarrière. De inschrijving voor de Acuvue Filmster wedstrijd loopt van 17 maart tot 30 juni 2003. Daarna vinden regionale castings plaats en tenslotte de finale casting in Londen. Deelnemers worden door een onafhankelijke jury geselecteerd op uitstraling, authenticiteit, vaardigheid en originaliteit. In Nederland worden de jongeren gedurende 3 maanden op de hoogte gebracht van de Acuvue Filmster Actie via een tv-campagne, een non-spotactie op de zenders en de sites van MTV en TMF, een pr-campagne, de website http://www.Acuvue.be/nl, een sms-campagne, flyer-acties en POS-materialen bij de deelnemende opticiens.
Initiatiefnemers wereldwijd zijn Johnson & Johnson Vision Care, Blue Star Movie, communicatienetwerk Edelman en BrandConnection. Blue Star Movie verzorgt de castings, de acteerlessen en maakt de korte film in samenwerking met een bekend acteur. De commercial, poster en flyers zijn van McCann-Erickson. BrandConnection Hilversum, mediabureau van het jaar, is verantwoordelijk voor de mediastrategie van de filmsteractie en heeft in samenwerking met MTV Networks Benelux een uitgebreide non-spot actie opgezet. Apollo Vertalers uit Amsterdam hebben de vertalingen gedaan en Farmaconcept heeft alles geproduceerd. Zentropy ontwikkelde de website en My Alert de sms campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid