Overslaan en naar de inhoud gaan

Lenzenfabrikant biedt jongeren (korte)film carrière

Acuvue, het grootste contactlenzenmerk ter wereld, is gestart met de Acuvue Filmster Actie. De slogan luidt: ‘Verander je ogen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de lenzenfabrikant is nog nooit op drie continenten tegelijk zoveel jongeren de kans geboden op een filmcarrière. De inschrijving voor de Acuvue Filmster wedstrijd loopt van 17 maart tot 30 juni 2003. Daarna vinden regionale castings plaats en tenslotte de finale casting in Londen. Deelnemers worden door een onafhankelijke jury geselecteerd op uitstraling, authenticiteit, vaardigheid en originaliteit. In Nederland worden de jongeren gedurende 3 maanden op de hoogte gebracht van de Acuvue Filmster Actie via een tv-campagne, een non-spotactie op de zenders en de sites van MTV en TMF, een pr-campagne, de website , een sms-campagne, flyer-acties en POS-materialen bij de deelnemende opticiens.

related partner content for mobile comes here

Initiatiefnemers wereldwijd zijn Johnson & Johnson Vision Care, Blue Star Movie, communicatienetwerk Edelman en BrandConnection. Blue Star Movie verzorgt de castings, de acteerlessen en maakt de korte film in samenwerking met een bekend acteur. De commercial, poster en flyers zijn van McCann-Erickson. BrandConnection Hilversum, mediabureau van het jaar, is verantwoordelijk voor de mediastrategie van de filmsteractie en heeft in samenwerking met MTV Networks Benelux een uitgebreide non-spot actie opgezet. Apollo Vertalers uit Amsterdam hebben de vertalingen gedaan en Farmaconcept heeft alles geproduceerd. Zentropy ontwikkelde de website en My Alert de sms campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in