Digitenne lanceert campagne
Het bedrijf zet onder meer abri’s, billboards, demonstratieteams, lokale bussen, - trams en - radio in om het merk bekend te maken bij de consument. In de campagne verwijst Digitenne naar zijn website waarop consumenten kunnen zien of hun postcode binnen het gebied valt waarin Digitenne uitzendt. In dezelfde week biedt de onderneming zijn 25 tv- en 16 radiozenders aan in het gebied rond Amsterdam, begrenst door Wormer, Almere, Alphen aan de Rijn en Haarlem. De exacte datum van de lancering wordt nog geheimgehouden.
Vanaf april voert Digitenne ook campagne op de winkelvloer, in mei gevolgd door promotie die moet aanzetten tot aankoop via print, dm en lokale dagbladen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDigitenne werkt samen met Winkelman & van Hessen op het gebied van PR, met TBK voor below-the-line-activiteiten en Initiative Media doet de mediastrategie. Strategie en conceptontwikkeling doet het bedrijf met freelancers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid