Hertog Merk van Het Jaar 2007
De consument heeft Hertog IJs (een merk van Unilever) gekozen als Merk van het Jaar 2007.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Ruijter en Honig kregen een eervolle vermelding en komen op de tweede en derde plaats. Dit maakte de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie bekend tijdens de award-uitreiking op een jaarbijeenkomst van de federatie in Utrecht. Hertog heeft ‘de grootste merkkracht’ in de levensmiddelensector. De merken zijn in een consumentenonderzoek beoordeeld op hun kwaliteit, innovativiteit en expressiviteit
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Award is in het leven geroepen door de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie in samenwerking met EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid