Overslaan en naar de inhoud gaan

Hamelinck: 'Creatief moet juist afstand tot een merk hebben'

Video - Peter Hamelinck (nu Y&R) is er na zijn ervaring bij G-Star van overtuigd dat creatieven in dienst van een merk meestal niet tot hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe Reclamegasten interviewt Elian Wils (Big Shots) Peter Hamelinck, die recent de overstap maakte .

related partner content for mobile comes here

Hamelinck spreekt voor het eerst over zijn overstap en neemt een duidelijk standpunt in de discussie over creatieven die in toenemende mate rechtstreeks voor of in dienst van opdrachtgevers werken. &;Ik denk dat het niet de toekomst heeft. Als creatieven dichtbij de boardroom zitten is dat goed, maar een creatief heeft waarde als hij afstand heeft. Een outsider kan met zijn vuist op de tafel slaan en zeggen: &;dit moeten jullie echt niet doen.&;&;

Hamelinck laat aan de hand van voorbeelden zien wat hem beweegt en inspireert. Bekijk de video (inclusief toegift aan het einde):


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in