Grote Marketingenquete 2005: Internet is helemaal terug
Marketeers blijken daarnaast hard aan hun imago te werken, 90 procent van de ondervraagde marketeers geeft aan dat ze actief het imago in de eigen organisatie proberen te verbeteren.
4 op de 10 marketeers menen echter dat er in hun organisatie te veel wordt gedesinvesteerd in marketing. Deze uitkomst ligt in lijn met de 41 procent van de steekproef die aangaf dat er het afgelopen jaar in hun organisatie is bezuinigd op de post marketing.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
79 procent van de respondenten verwacht dat het maatschappelijk verzet tegen marketingprikkels nog meer zal toenemen. De consument heeft blijkbaar genoeg van de 'marketingkunstjes'. Daarnaast ziet een kwart bedreigingen in het gebrek aan creativiteit en nieuwe ideeën en innovatie.
Meer lezen? U kunt het gehele onderzoek hier downloaden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid