Overslaan en naar de inhoud gaan

Londen 2012 marketingwinnaar

Londen 2012 marketingwinnaar
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terwijl Jacques Chirac nog tevergeefs zwoegde in Singapore om de Olympische Spelen binnen te halen, liet Tony Blair de heli voor de alvast starten.
Hij wist al lang dat de 'as van het goede' een beloning zou krijgen met de .

related partner content for mobile comes here

Knap stukje marketing van Londen, dat wel. We lezen dat delegatieleider , die we kennen van geweldige hardloopwedstrijden en nu en passant ook even reclame mocht maken voor , vooral heeft gewezen op 'de solide infrastructuur en op het beoogde olympisch park in een gerenoveerd East End.'

Nu is marketing de kunst van het anders voorstellen van zaken dan ze werkelijk zijn, netjes gezegd, en die kunst verstond Londen kennelijk goed.

Want afgaande op enkele prentjes op fotosite Flickr van de beoogde plek voor de Olympische accommodaties, zoals dit en van de waar het Olympisch dorp zou moeten verrijzen, biedt een iets ander beeld van die perfecte infrastructuur.

En natuurlijk wil nu iedereen naar ?maar die doet het niet: "The London 2012 website is unavailable at present. Please try again later."

Trouwens, over infrastructuur gesproken: voor de marketeers van de aanstaande moet het verlies van Chirac met zijn hoofdstad een flinke teleurstelling zijn. Spelen in Parijs in 2012 zouden een inkoppertje betekend hebben om dit veel te dure grapje - je kan tegenwoordig internetten in de trein dus waarom moet de zakenman drie kwartier eerder in Parijs zijn voor zoveel geld? - aan de man (m/v) te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in