Overslaan en naar de inhoud gaan

Super de Boer stunt met 'Thuismerk'

Ook Laurus-dochter Super de Boer gaat stunten met huismerken, Thuismerk genaamd. In een deze week verspreide huis-aan-huis brochure wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Super de Boer zegt inmiddels al 'meer dan 2.000' Thuismerkproducten in de aanbieding te hebben, van vers tot houdbaar, van melk tot wasmiddel. 'Veel zijn vernieuwd en uitgebreid getest.' Ook klanten kunnen ze de komende weken gratis testen.
De supermarktketen in de brochure: 'Een artikel heeft een lange weg te gaan voordat het zich Thuismerk van SuperdeBoer mag noemen. Het wordt vooraf uitgebreid getest door consumentenpanels, onder toezicht van externe onderzoekbureaus. Elk product moet minstens zo goed zijn als de bekende grote merken. En als een product eenmaal aan onze strenge eisen voldoet, blijven we steeds opnieuw controleren.' Daarom wordt 'niet goed, geld terug' gegarandeerd.

related partner content for mobile comes here

De foodretailer introduceert deze week ook een spaarkaart voor Thuismerk-punten die op de achterkant van de kassabon staan vermeld. Twaalf punten levert een gratis product op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in