Overslaan en naar de inhoud gaan

Ernst-Jan Smids weg bij DraftWorldwide

Na tweeëneenhalf jaar voor DraftWorldwide Nederland gewerkt te hebben, heeft algemeen directeur Ernst-Jan Smids het bureau per 1 oktober…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn vertrek is volgens Charles Borremans van Draft het gevolg van de verscherpte focus van DraftWorldwide op actiemarketing. 'Dit is een gevolg van het feit, dat DraftWorldwide binnen the Interpublic Group of Companies (IPG) ook internationaal zich steeds nadrukkelijker richt op de vakgebieden sales promotion, direct en interactive marketing. Deze internationale ontwikkeling heeft uiteraard ook consequenties voor het te voeren beleid op nationaal niveau.' Smids meent dat zijn belangstelling, kennis en ervaring niet van dien aard zijn, dat hij op langere termijn nog een rol voor hem binnen DraftWorldwide Nederland ziet weggelegd. Hij was sinds medio 2000 algemeen directeur; deze functie wordt per direct overgenomen door Coen Ruseler. Smids houdt zich op korte termijn bezig als zelfstandige met marketingcommunicatie-consultancy en interim-management. 'Daarnaast oriënteert hij zich op een keuze voor de lange termijn,' aldus Borremans.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in