Overslaan en naar de inhoud gaan

EasyJet wil pan-Europese campagne

EasyJet heeft het Britse bureau AAR in de arm genomen op zoek naar een reclamebureau dat een pan-Europese campagne gaat ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het vakblad Campaign. Het zou om een jaarbudget gaan van 50 miljoen pond sterling. De prijsstunter werkte eerder vaak met eigen creatie en op projectbasis met bureaus in sommige landen. Zo maakte het bureau Sledge de eerste tv-campagne voor het merk in Engeland. In Nederland is XXS het bureau van EasyJet.
Niet bekend is over het zoeken naar een pan-Europese campagne en een bureau om die te maken consequenties zal hebben voor deze relatie. Campaign citeert EasyJet's brand and marketing manager David Maliveo, die zegt dat zijn luchtvaartmaatschappij een consistenter beeld moet uitstralen in de belangrijkste Europese landen. Om dat bureau of dat netwerk te zoeken is AAR ingeschakeld.

related partner content for mobile comes here

Campaign meldt ook dat EasyGroup, met merken als EasyHotel en EasyCruise, op zoek is naar een mediabureau. De media van EasyJet wordt in Engeland behandeld door OMD UK. Deze relatie blijft buiten de aangekondigde pitch rond het creatie-account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in