Overslaan en naar de inhoud gaan

Donders, waar blijven de B2B WK2014 inhakers?!

Diverse inhakers op het WK voetbal 2014 zijn de afgelopen dagen te zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stabilo is als pennenleverancier (B2C/B2B) een prachtig voorbeeld, met deze bijna kunstzinnige inhaker. Buitengewoon knap, en rap gemaakt na de buitenaardse gelijkmaker van Van Persie tegen Spanje. En goed voor al snel 750.000 views (and counting), en - nog belangrijker - een hoge share ratio: 

related partner content for mobile comes here

 


De WK2014 inhakers uit business-to-business schitteren grotendeels -  is net als tijdens de Winterspelen in Sotsji een uitzondering - door afwezigheid. Of zitten nog op de reservebank. Tijd voor een stuk inspiratie in B2B wat mij betreft. Hieronder daarom vanuit de losse pols* enkele voorzetten. Om in te koppen door Focus Orange of Xerox, af te ronden door KLM of Weber Shandwick of om mee te scoren door OranjeDak. En jullie.

 

 

 

Welke B2B voorbeelden ben jij al wel tegengekomen die op geheel eigen, effectieve wijze inhaken op het WK in Brazilië? Deel ze hieronder.

* deze 5 voorzetten zijn zonder de genoemde bedrijven tot stand gekomen en worden dus (nog) niet formeel toegejuicht of &;endorsed&;. Bij het ter perse gaan van deze blogpost had de KLM al wel heel sportief de foto op de KLM facebook pagina geplaatst.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in