Donders, waar blijven de B2B WK2014 inhakers?!


Stabilo is als pennenleverancier (B2C/B2B) een prachtig voorbeeld, met deze bijna kunstzinnige inhaker. Buitengewoon knap, en rap gemaakt na de buitenaardse gelijkmaker van Van Persie tegen Spanje. En goed voor al snel 750.000 views (and counting), en - nog belangrijker - een hoge share ratio:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De WK2014 inhakers uit business-to-business schitteren grotendeels - Groothandel Kramp is net als tijdens de Winterspelen in Sotsji een uitzondering - door afwezigheid. Of zitten nog op de reservebank. Tijd voor een stuk inspiratie in B2B wat mij betreft. Hieronder daarom vanuit de losse pols* enkele voorzetten. Om in te koppen door Focus Orange of Xerox, af te ronden door KLM of Weber Shandwick of om mee te scoren door OranjeDak. En jullie.
XeroX_-factor.gif
Focus_Orange_elke_dag_focus_winnend_team.jpg
Oranje_Boven.jpg
Imago_gisteren_vs_vandaag.gif
KLM_we_know_the_feeling.jpg
Welke B2B voorbeelden ben jij al wel tegengekomen die op geheel eigen, effectieve wijze inhaken op het WK in Brazilië? Deel ze hieronder.
* deze 5 voorzetten zijn zonder de genoemde bedrijven tot stand gekomen en worden dus (nog) niet formeel toegejuicht of 'endorsed'. Bij het ter perse gaan van deze blogpost had de KLM al wel heel sportief de foto op de KLM facebook pagina geplaatst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid