De me-too in innovator
Uitvinders en vernieuwers kennen zo hun 'inspiratie'. En zo krijg ik bericht van een 'revolutionair en commercieel nieuw concept van webvertising per pixels' dat zijn inspiratie haalt uit de Million Dollar homepage waarover Molblog deze week nog berichtte.
Onder de kop 'Nederlandse ondernemer vernieuwt het advertentie concept - Adverteren met pixels, tekst en video' meldt Marc M. eerlijk dat hij zijn revolutie stoelt op het verkopen van reclameblokjes per pixel op een pagina van de Britse student Alex Tew:
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu"Zoals we vaak bij een nieuw idee of technologie zien, wordt een oorspronkelijk idee snel verder uitgebouwd door entrepeneurs. Dit is ook hier het geval. De website www.holland-ads.nl vernieuwt het.
Marc M. biedt pixels advertentieruimte per land aan, zodat de Nederlandse adverteerders met hun pixels - naast internationale bekendheid - geconcentreerd bij elkaar juist voor de lokale markt meer zichtbaar worden. Verder kunnen er op zijn site ook lopende teksten, logo's en korte video's geplaatst worden.
Ieder blokje van 100 pixels kost slechts 10 dollar (euro 8,44). Er zijn reeds 8.600 van de 1 miljoen pixels ingevuld.
De creatieve ondernemer heeft vergelijkbare websites voor nog zes andere landen geopend: www.belgie-ads.be, www.china-pixelads.com, www.india-pixelads.com, www.ireland-ads.com, www.newzealand-ads.com en www.singapore-pixelads.com."
We gingen uiteraard even kijken op Holland-ads.nl en de andere pagina's. Het ziet er niet uit. Onder de beginnende adverteerders stuiten we nog op een site met schilderijen van ene Tanja M. Misschien de basis voor een ander 'revolutionair concept': zet je hele familie in pixels op een pagina met links naar hun homepages...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid