‘De contentkalender van Disney telt maar 4 films – daar kunnen we wat van leren’
Podcast Connect #1 met Merijn Aalbers (LVB) over content marketing


Connect. Podcast waarin Jos Govaart en Jody Koehler van Coopr deskundigen uit de communicatiewereld spreken. Vanaf januari wekelijks te beluisteren via CommunicatieOnline, dezer dagen alvast de eerste vier afleveringen, met als eerste Merijn Aalbers, LVB
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Merijn Aalbers is international content director bij het bureau LVB. Hij gelooft heilig in de potentie van content marketing. We staan aan het begin van de mondiale doorbraak stelt hij. De focus moet wel veel meer komen te liggen op het marketingdeel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Connecten met Merijn Aalbers?
Dat doet hij het liefste via Twitter!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid