Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Mirck nieuwe contentmanager Marketingfacts

Daarnaast treedt hij ook in dienst bij vakblad MarketingTribune.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jeroen Mirck (46) gaat 1 januari 2018 aan de slag bij Marketingfacts en MarketingTribune versterken. Hij gaat zijn tijd verdelen over deze twee vaktitels van BBP Media.

related partner content for mobile comes here

Hij volgt Bram Koster op als hoofd creatie en community bij weblog Marketingfacts.

Bij MarketingTribune zal hij als redacteur voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de verslaggeving over reclame, media en sponsoring, iets dat hij al als freelancer deed.

Jeroen Mirck werkte eerder onder meer voor Emerce en Adformatie.

De overeenkomst tussen BBP met het Nederlands Medianetwerk is per 1 januari 2018 stopgezet.

Foto: Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in