DDMA treedt toe tot CMC


De Dutch Dialogue Marketing Association (oftewel de DDMA, branchevereniging voor de Nederlandse direct marketing- en salespromotion-industrie), zal binnenkort toetreden als lid en als volwaardig partner van het CMC, Centrum voor Merk en Communicatie.
Het CMC is het samenwerkingsverband tussen de BVA (Bond van Adverteerders), GVR (vroeger bekend als Genootschap voor Reclame, maar men noemt zich nu het Centrum voor Marketingcommunicatie) en de VEA (Vereniging van communicatie-adviesbureaus).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe voorzitter van het CMC, Hans Hillen, en die van de DDMA, Tom Kok, hebben daartoe een intentieverklaring getekend. Het definitieve contract tussen CMC en DDMA wordt binnenkort gesloten, maar Tom Kok is inmiddels al lid van het CMC-bestuur.
CMC voorzitter Hans Hillen is er blij mee: 'DDMA is een voortreffelijk draaiende club die een versterking gaat inhouden van het CMC.'
De DDMA heeft op dit moment 226 leden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid