Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA treedt toe tot CMC

De Dutch Dialogue Marketing Association (oftewel de DDMA, branchevereniging voor de Nederlandse direct marketing- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Dutch Dialogue Marketing Association (oftewel de , branchevereniging voor de Nederlandse direct marketing- en salespromotion-industrie), zal binnenkort toetreden als lid en als volwaardig partner van het , Centrum voor Merk en Communicatie.

related partner content for mobile comes here

Het CMC is het samenwerkingsverband tussen de (Bond van Adverteerders), (vroeger bekend als Genootschap voor Reclame, maar men noemt zich nu het Centrum voor Marketingcommunicatie) en de (Vereniging van communicatie-adviesbureaus).

De voorzitter van het CMC, Hans Hillen, en die van de DDMA, Tom Kok, hebben daartoe een intentieverklaring getekend. Het definitieve contract tussen CMC en DDMA wordt binnenkort gesloten, maar Tom Kok is inmiddels al lid van het CMC-bestuur.

CMC voorzitter Hans Hillen is er blij mee: 'DDMA is een voortreffelijk draaiende club die een versterking gaat inhouden van het CMC.'

De DDMA heeft op dit moment 226 leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in