Coca-Cola Zero succesvolste productintroductie
Coca-Cola Zero was in 2007 de succesvolste productintroductie. Dat meldt marktonderzoekbureau IRI dat in Nederland onder meer de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe product, dat zich specifiek op mannen richt, blijkt zeer goed aan te sluiten bij de veranderende leefstijl van de Nederlandse man. Naast Duitsland, Groot-Brittannië en België is Nederland nu het vierde land waar Coca-Cola Zero is uitgeroepen tot product van het jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Chocomel Hot Cups staat op een tweede plaats, gevolgd door Optimel Control, Dr. Oetker Casa di Mama en Dreft machinevaatwas.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCoca-Cola Zero was de grootste introductie voor het concern sinds Coca-Cola light in 1984.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid